ESS у Viber - онлайн
сервіс для клієнтів

Використовуйте ESS у Viber для сплати за водопостачання
та утримання будинку


Як знайти акаунт ESSbot?

Для того, щоб знайти акаунт у своєму Viber-месенджері перейдіть по кнопці "Додатково" (меню). Оберіть QR-код, після чого наведіть камеру на це зображення з кодом, для сканування. Або натисніть на посилання з мобільного.

Крок 1. Як підписатись

Для роботи з чат-ботом ESS необхідно бути підписаним на паблік акаунт. Для цього, після відкриття профілю Viber-бота на своєму мобільному пристрої  натисніть на кнопку Повідомлення і Ви автоматично будете підписані.

Після чого Вам відкриється контекстне меню, що містить всі пункти для подальшої роботи з ботом.

Крок 2. Додати особовий рахунок

Для подальших операцій, Вам необхідно додати особовий рахунок.

Ви можете дізнатись його з повідомлення про комунальні послуги, чи зателефонувавши до контакт-центру ЕСС. Номер має складатись з 6 цифр. Не має бути ані символу №, ані пробілів, ані скорочень.рахунок.

Щоб розпочати роботу, Вам потрібно без пробілу, в форматі XXXXXX, (де XXXXXX - номер особового рахунку) ввести особовий рахунок.

Перевірте введені дані і оберіть один із запропонованих варіантів для підтвердження належності до Вашого особового рахунку.

Якщо Ви сплачуєте послуги через особистий кабінет сайту www.esservice.com.ua та змінювали пароль – введіть його.

Якщо Ви не сплачуєте послуги через особистий кабінет сайту www.esservice.com.ua і не змінювали пароль – ваш пароль номер особового рахунку (де XXXXXX - номер особового рахунку).

Після успішного вводу паролю, Ви отримаєте повідомлення про те, що Ваш особовий рахунок додано. Для керування своїми особовими рахунками скористайтесь пунктом меню Налаштування → Список особових рахунків

Крок 3. Платежі

Для оплати послуг за водопостачання обираємо пункт Оплата рахунків.

В пункті меню Оплата рахунків обираємо потрібний Вам особовий рахунок.

Обираємо за що сплачуємо – Водопостачання чи Утримання.

ESS BOT нам пропонує 2 варіанти платіжних систем, обираємо який більше Вам підходить.

Введіть суму платежу у форматі XXX.XX (тільки цифри і крапка як роздільник за необхідності) Далі потрібно перейти за посиланням для продовження оплати.

Після успішної оплати у Вашій історії з’явиться дата і сума сплати за послугу яку сплатили.

Як переглянути історію платежів

В пункті меню Історя платежів Ви можете переглянути історію оплат. Відразу після натискання кнопки, чат-бот надасть інформацію платежів по Вашому особовому рахунку.

Перевірити стан рахунку

В пункті меню Заборгованості Ви можете перевірити поточний баланс по Вашому особовому рахунку (Водопостачання / Утримання). Для цього натисніть на кнопку Заборгованості. Ви отримаєте баланс на поточну дату.

Крок 4. Налаштування

В пункті меню Налаштування Ви можете: 

- додати один або декілька особових рахунків;
- змінити мову інтерфейсу на українську, англійську;

Для того щоб додати або видалити особовий рахунок із Вашого акаунту, натисніть на кнопку Список особових рахунків.

Для видалення рахунку натисніть Видалити. Після цього напишіть номер Вашого особового рахунку у форматі XXXXXX (де XXXXXX - це номер рахунку).

Авторизация
*
*
Генерация пароля