ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ЖК «ЕВРОМІСТО» !

ТОВ «Европейська сервісна служба» з’ясувала всі обставини щодо причин відсутності зовнішнього освітлення навколо будинків по вул. Жулянська, першої черги та доводе їх до вашого відома.

Так, в понеділок ввечері 10.08.2020 року аварійним електриком, під час з’ясування причин відсутності зовнішнього освітлення, було виявлено, що в мережі електроживлення відсутнє електропостачання. Після перевірки всіх можливих технічних причин було з’ясовано, що припинення електропостачання було здійснено ПрАТ «Київобленерго» дистанційно через свої маршрутизатори. Причиною припинення електропостачання обґрунтовано наявністю нібито несплаченого якогось рахунку за незрозумілий попередній період.

Після ознайомлення з отриманим рахунком було перевірено, що раніше такий рахунок ТОВ «Европейська сервісна служба» не направлявся, попередження  від
ПрАТ «Київобленерго» про відключення за несплату його у встановленому законом порядку не надавалося.

ТОВ «Европейська сервісна служба» ствердно запевняє всіх мешканців

ЖК «Евромісто» про те, що всі отримані рахунки на сплату за використану електроенергію сплачує вчасно та у повному обсязі! По отриманим рахункам заборгованості немає.

На сьогоднішній день ТОВ «Европейська сервісна служба» здійснює з
ПрАТ «Київобленерго» з’ясування всіх обставин по вищевказаному питанню, та про результати його вирішення Вас буде проінформовано додатково.